dinsdag 23 juni 2015

Scooter Girl as DT Beccy's Place


Goedemorgen,

Een kaart als DT voor Beccy's place en de digi heet Scooter Girl en je kunt haar vinden HIER

Met deze kaart heb ik de shap art van Dutch Doobadoo gebruikt en een beetje 3D gemaakt wat ik had gezien bij mijn vriendin Christa. HIER    kun je zien hoe ze dat gedaan heeft.

Natuurlijk weer papier gebruikt van onze lokale winkel en de bomen zijn ook van Christa gekregen.
Een paar kleine knoopjes in de hoeken en de tekst hoort ook bij de digi.

********************

A card as DT for Beccy's Place and the digi called Scooter Girl and you can find her HERE

With this card i used a shape art of Dutch Doobadoo, a little bit 3D what i saw at the blog of my
friend Christa, and  HERE you can see how she do this.

Paper used from the local store and the tree's i get from Christa too.
A few buttons in the corner and the text is also with the digi.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, leuk is die scooter ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scooter Girl?? Ik dacht je zit er even naast maar idd heet een step bij Becky dus scooter..........lachen!! Leuke kaart Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Astrid :-D. Leuk met de bomen erachter en de shape art 3-D maken vind ik ook geweldig!! Mooie tekst ook :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very clever layering on this Great Card that background is just so perfect!

    BeantwoordenVerwijderen