woensdag 29 juli 2015

Cutie little Bird as DT for Beccy's Place


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een nieuwe kaart als DT voor Beccy's Place.
Deze keer een lief vogeltje en ze heet Bessie Bird en je kunt haar vinden   HIER.

Ik heb een shape art gebruikt van de ons welbekende winkel, die hadden een tijdje geleden er een heleboel en ik heb ze gelukkig allemaal weten te scoren.
Papier komt daar ook vandaan deze keer. Het vogeltje gekleurd met mijn copic markers en het witte lint is ook van de A. Verder wat lint uit mijn eigen collectie en de bloemen weer van Wild Orchid Crafts.
De houten slippertjes zijn ook te koop bij de A, ze hebben een hele collectie van deze houten embellisments. De tekst is ook van Beccy's Place en hoort bij de digi als je hem in set koopt.

********************

Today a new card as DT for Beccy's Place.
This time i used a cutie bird called Bessie Bird and you can find her   HERE

I have used a shape art by the local shop, 
Paper comes out also from that local store this time. The bird, colored with my copic markers and the white ribbon is also from the shop. Further some ribbon from my own collection and the flowers of Wild Orchid Crafts.
The wooden flip-flops are also for sale at the local store, They have a whole collection of these wooden embellisments. The text is also Beccy's's Place and is part of the digi set buy if you put it in.


I hope you like it.

Astrid


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid!!
    Het afdrukje vind ik ook erg leuk :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilarisch die knalgele chuck, een enige kaart Astrid!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee jij gaat snel! Vandaag ook zelfs twee nieuwe posten zie ik.
    Even bij gelezen dus!
    Deze kaart is super vrolijk met dat leuke vogeltje!
    Ja de A had weer leuke dingen voor ons, ik heb de mallen ook gehaald maar die houten dingetjes heb ik dan weer niet zien liggen hoe leuk deze slippertjes!
    Ik ga even door naar je nieuwe post.
    Tot zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loooove your Bird Lovin the bright Colours and the Little wooden thongs finish your card on nicely!

    BeantwoordenVerwijderen