donderdag 27 augustus 2015

Christmas Tri Fold card as DT Tsunami Rose Design



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Tri Fold Card zien die ik heb gemaakt als  DT  voor Tsunami Rose Design.

Today i show you all a Tri Fold Card as DT for Tsunami Rose Design


Op deze foto zien jullie de kaart helemaal dicht. Ik heb het papier gebruikt Christmas Gift welke je kan vinden   HIER.
Ik vind het prachtig papier om mee te werken.

On the picture you see the card closed. I used the paper Christmas Gift which you can find  HERE
Its very nice paper to work with.


Op deze foto kun je de kaart een beetje open zien.

On this picture the card is a little bit open.


Op deze foto is hij helemaal open, en kun je zien dat ik alle kanten van de Tri Fold Card heb beplakt omdat ik het niet zo mooi vond om wat kale delen in de kaart te hebben.

On this picture its open and you can see i glued the paper on all sizes of the Tri Fold Card, because i dont like it when there are no paper on the empty sizes.

Ik heb ook gebruik gemaakt van een pocket waar tags in kunnen die ook bij deze kit zitten.

I used also a pocket with tags thats on the kit.

Astrid


3 opmerkingen:

  1. Schitterende trifold Astrid. Het papier is echt beeldschoon en alle kanten zijn even mooi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A Stunning Card and that paper is just Awesome! I really like your pocket with the tag hidden away there too. Have a Great Week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous card and I love the papers you've used. I also love that you added in the little pocket and tag .. brilliant!! Love this Astrid .. absolutely gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen