donderdag 20 augustus 2015

Digi wedstrijd Kaarten maken met Tiets.


Hallo allemaal,

Vandaag een Tag de ik gebruikt heb van de shape art van Dutch Doobadoo, voor de digi wedstrijd bij Kaarten maken met Tiets.

De digi is van The Paper Nest Dolls Love  en komt ook binnenkort in de webshop en kun je deze vinden    HIER.

Het papier is van de lokale winkel en heb ik bewerkt met de Mask art van Dutch Doobadoo genaamd Wavy Stripes en dan de structuurpasta ook van Dutch Doobadoo gebruikt, erg leuk om te doen.

De vuurtoren is van Marianne Design en onder haar surf board heb ik een stempel gebruikt van Joy Crafts, ook een aantal stukjes van het papier art Nautical, ook van DD.

Wat houten pieces van de lokale winkel en wat schelpjes die ik nog had.

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Astrid


4 opmerkingen:

  1. Leuke zomerse tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!! Astrid :-D. Ik vind die waves ook zo leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk met die mooie achtergrond Astrid. een gave tag die perfect bij het mooie weer past!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How perfect are your papers and Embellies for your Image. Have a Great Week.

    BeantwoordenVerwijderen