zondag 6 september 2015

Early Halloween card as DT of Vilda Stamps




Hallo
Hier is de tweede kaart voor vandaag als DT voor Vilda Stamps 
Een vroege Halloween kaart. Ik heb gebruik gemaakt van stempel V557 en ik vind het een snoepie, want ik heb vorig jaar ook al een kaart met haar gemaakt. En je kunt haar vinden  HIER
En weer heb ik een shape art tag gebruikt en wat plaatjes van internet, ook het papier is nog van vorig jaar. Een button en wat blaadjes en een paar lieve bloemen uit mijn eigen collectie met een paar parels en lint en je hebt weer een leuke Halloween kaart.

********************

Here is the second card of today for me as DT of Vilda Stamps. A Early Halloween card. I used the stamp V557 and i like here, i did last year also a card with here, she is adorable. And you can find her  HERE 
I used a Shape art Tag and some stuff from internet. Paper is from last year. A botton and some dies and a cutie flower from my stash, with some pearls and lace and you have your Halloween card.

Astrid

3 opmerkingen:

  1. Best een lief plaatje voor Halloween en precies de juiste kleuren op je leuke label Astrid! De babyfles hier onder vind ik ook helemaal leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk halloweenkaartje en het voorgaande kaartje is ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Great Image and lve your Colouring on this one!

    BeantwoordenVerwijderen