woensdag 12 augustus 2015

Lovely girl as DT for Beccy's Place






Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaart als DT voor Beccy's Place.
Deze keer heb ik een digi gebruikt die heet Maddie en je kunt haar vinden    HIER

Ook deze keer weer een shape art mal gebruikt van de A. Deze zijn erg leuk om te gebruiken.
Papier van Prima Marketing en wat ribbelkarton gebruikt voor de hartjes en de flyer.
Lint uit mijn eigen collectie en de bloemen van oa Wild Orchid Crafts en de locale winkel.
De tekst hoort ook bij de digi.

********************

Today again a card as DT for Beccy's Place
This time i used a digi called Maddie and you can find her    HERE

I used a shape art from the local store, these are so fun to use.
Paper from Prima Marketing and some ribbed cardboard for the heart and the flyer.
Lace from my one stash and flowers from Wild Orchid Crafts and the local store.
The text is with the digi.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. Leuk lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terug van vakantie dus wat beter internet gelukkig!
    Ik wilde daar alles bijlezen en reacties geven maar als ik geluk had lukte er hooguit 1 reactie haha dat schiet niet echt op dus!
    Mooi deze kaart met de A shapemal!
    Ik krijg meteen inspiratie omze ook eens uit te gaan proberen.
    Je hebt het plaatje zo mooi gkleurd en. De kleuren van het dp passen er weer perfect bij!
    Ga nog even door naar je mooie doosje...
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Sweet Card love the shape and your Hearts finish it of Beautifully and I love your Girl.

    BeantwoordenVerwijderen