vrijdag 14 augustus 2015

Vintage Shabby Chic Project as DT Tsunami Rose Design




Goedemorgen allemaal.

Vandaag heb ik een Vintage Shabby Chic Project gemaakt als DT van Tsunami Rose Design.

Today i make a Vintage Shabby Chic project als DT from Tsunami Rose Design




 Ik vind dit soort dingen ook erg leuk om te maken en krijg bij Tsunami Rose Design de kans om dit te doen, helemaal leuk.
Ik heb het doosje beplakt met het prachtige papier Discarded Ephemera wat je kunt vinden HIER.


I like to do such project and Tsunami Rose Design give me the chance to do this sort of things and i love it.
The box i glued with the beautiful papier  Discarded Ephemera  and you can find it HERE



Hier zien jullie de binnenkant ook geplakt met het papier uit het zelfde pak.

Here the inside i used also the paper from the pack.


Bovenop een zelfgemaakte bloem met wat gaas eronder en een kwastje erbij geplakt.

On top a handmade flower and a tassel.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en neem een kijkje op het blog van Tsunami Rose Design.

I hope you like it and please take a look at the blog of Tsunami Rose Designs


Astrid

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er top uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een juweeltje geworden Astrid, enig projectje!!
    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig doosje Astrid!! :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow echt super mooi dit doosje, helemaal het sfeertje waar ik van hou!
    Mooi papier ook aan de binnenkant en je bloem is prachtig gemaakt, leuk ook met dat kwastje er an.
    Fijne creatieve zondag want het weer is hier echt niet mooi nu maar dat vinden we niet erg toch?
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Astrid, love your little box!! Your flower is gorgeous!! Kimi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Wow Wow this is Exquisite! Love the vintage look with all that Gorgeous Lace!

    BeantwoordenVerwijderen