maandag 7 september 2015

DT Member of the Challenge Blog of The Paper Nest Dolls



Hallo allemaal,

Ik mag  jullie het grote nieuws vertellen dat ik vanaf vandaag DT Member ben van 

Today i can tell you the BIG news that i am a DT Member of 

Er start vandaag een nieuwe challenge op het blog dus ik zou zeggen neem een kijkje en doe gezellig mee, je kunt leuke prijzen winnen.
De link voor de challenge vindt je   HIER.

Today there is a new challange on the blog and i would say, take a Peek and joy in the challenge, you can win great prizes.
The link of the blog you can find  HERE

Deze keer heb ik de rubberstamp Punk Avery gebruikt voor deze tag/kaart. Heb haar gekleurd met mijn Copic Markers en de shape art gebruikt van Dutch Doobadoo, Gemat met paars papier en design papier van de ons bekende winkel. De bloem onderaan is van Magnolia ende knoop bovenaan heb ik een touwtje doorheen gedaan met een embellisment spookje. 

De stempel van Punk Avery kun je vinden .HIER

This time I have used the rubber stamp Punk Avery for this tag/card. Have her colored with my Copic Markers and the shape art used by Dutch Doobadoo, Matted with purple paper and paper design of the local store The flower is from Magnolia, at the top a button done with a embellisment ghost.

The stamp of Punk Avery you can find  HERE
I hope you like the card/tag.

Ik hoop dat jullie deze tag/kaart weer leuk vonden.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. PROFICIAT Astrid en wat een super leuke eerste bijdrage met deze tag!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Astrid, gefeliciteerd!
    Je tag is een plaatje, heel mooi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I adore this, Astrid! Such fabulous colours! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous Colours and Layers Love it!

    BeantwoordenVerwijderen