woensdag 2 september 2015

GD of the Paper Nest Dolls



Hallo

Vandaag een Halloween kaart als GD van The Paper Nest Dolls.
Ik heb gebruik gemaakt van de digi Ellie Riding Broom, welke je kunt vinden   HIER

* Today a Halloween card as GD of The Paper Nest Dolls.
* I have used the lovely digi Ellie Riding Broom which you can find   HERE

Ik  heb een Center Step Card gemaakt zoals jullie kunnen zien,

* I make a Center Step Card so you can see.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Whimsy Stamps en heet Fright Night.

* The paper i used is from Whimsy Stamps and called Fright Night.

Ik wil Christine Young bedanken dat ik GD mocht zijn van The Paper Nest Dolls. Het was heel leuk om te doen.

*  I would thank Christine Young for being a GD of the team. It was fun to doo.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. Leuk mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een keigave centerstep heb je hier gemaakt Astrid, echt alles er aan is top en leuk dat de bezem net buiten het ovaaltje steekt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al weer een mooie halloween stempel en ook zo mooi de kleurtjes die je gebruikt!
    Mooi modelletje, dat ga ik ook eens googlen, daar kun je veel op kwijt.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Oh wat een leuke gave en toffe kaart is dit zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje Astrid! Ik vind dit ook een heel leuk model. Je hebt alles weer super mooi afgewerkt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Perfect Design for this Gorgeous Card. Colours, Papers and Image Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen