woensdag 30 september 2015

Halloween small box as DT member of Tsunami Rose Designs




Goedemorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie een klein doosje zien, dat ik gemaakt heb als DT member van Tsunami Rose Designs voor een vriendin met het prachtige papier "Witches Brew".
Dit papier is zo mooi voor Halloween, wat wij helaas niet zo erg vieren hier in Nederland maar ik vind het zooooo leuk.
Hier zien jullie de voorkant van het doosje met Mister Skeleton in 3 D er opgeplakt. De spinnen en het web heb ik gekocht in de lokale winkel. Ik heb ook een klein flesje gif gemaakt.

Hello Everyone, today i wanna show you a small box i make as DT member of Tsunamie Rose Designs for a friend of me, with the great paper "Witches Brew".
This paper is so beautiful for Halloween. And we here in the Netherlands do not celebrate Halloween, but i can say to you I LOVE IT.
Here is the front of the box and the image of mister skelet is 3D, The spiders and web thing i both in the local store. Make a little bottle with some poison.



Nu een foto van de voorkant zodat jullie kunnen zien dat het een klein doosje is.

Just a picture of the front so you all can see its a small box.


Nu een foto van de binnenkant van het doosje, ook weer met een spin en hoofdjes van skeletten.

This is inside the box, also some spiders with a piece of web and little heads of skeletons.


Nog een foto van de binnenkant maar nu kunnen jullie de text zien die ook in het pakket zit van "Witches Brew 

Also the inside, but now you see the text, which also available in the package "Witches Brew.



Astrid

3 opmerkingen:

  1. BOOHOO Astrid, hoe kom je er op!! Schitetrend gedaan maar het is echt een bomvol doodskistje.griezelen *lol*!!
    ............
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creepy !!!
    Prachtig gedaan!
    Druk in een klein doosje!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek , heerlijk eng!! xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen