woensdag 23 september 2015

Inspiration blog post as a DT of The Paper Nest Dolls




Hallo allemaal,

Vandaag een Inspiratie blog post als DT van The Paper Nest Dolls.

Ik heb de leuke stamp gebruikt uit de September Relase en ze heet Story Time Ellie en je kunt haar vinden    HIER
Ik heb een klein memo boekje gepimpt aan de voorkant met papier van DCWV en een dies van Tim Holtz en een ticket met tekst erop ook van Tim Holtz. De houten vlinder is van onze lokale winkel.

**************

Today a Inspiration blog post as DT of The Paper Nest Dolls.

I have used the lovely stamp from the September relase and she called Story Time Ellie, and you can find her   HERE
I pimped a little Memo Booklet on the front with paper from DCWV and a dies and ticket with text from Tim Holtz. The wooden butterfly is from the local store.

Astrid


5 opmerkingen:

  1. Gorgeous, Astrid! Fabulous papers and that image is just perfect for a notebook! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, Astrid! Your colouring is great! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om een notitie-boekje op deze manier te bewerken Astrid. Mooie papiertjes en leuk afdrukje. Die tekst past er wel bij vind ik. Geef mij een pakkend boek en dan ben ik ook helemaal happy ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen