maandag 26 oktober 2015

Cascading card as DT Member of Tsunami Rose Designs



Goedemorgen,

Vandaag een Cascade kaart als DT member van Tsunami Rose Designs.

Ik heb het papier "Petticot Ephemera" gebruikt hier voor.
Bij de eerste foto kunnen jullie de zijkant zien.

Today a Cascading card as DT member of Tsunami Rose Designs.

I have use the paper  "Petticot Ephemera".
At the first picture you see the side of it.


Met de volgende foto zien jullie iets meer van de voorkant.
On the next picture a little bit more of the front.


De volgende foto de hele voorkant met de texten.
The next picture the hole front with the text


De volgende foto kun je de tag zien die ik in het midden van de kaart heb gemaakt.
De next picture you see the tag i make in the middle of the card.



Ik hoop dat jullie het wat vonden en tot de volgende keer.
I hope you like it and till next time.

Astrid


5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend model en zo mooi gemaakt! Vast heel veel werk Astrid maar dan heb je ook wat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Astrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo wat is het weer prachtig Astrid!
    Super mooie teksten en wat een mooie stijl...helemaal mijn ding!
    Wat een leuk modelletje, dat gaat meteen op mijn todo lijstje haha zo vervelen we ons nooit!
    Fijne herfst week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi model, dat ken ik helemaal niet! Er leuk om te maken zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You always do Amazing things with these products that are very pleasing to the eye. Just Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen