woensdag 14 oktober 2015

Christmas Tag as DT member of Tsunami Rose Designs




Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik een Kerst Tag gemaakt, als DT member van Tsunami Rose Designs.

Ik heb het papier gebruikt wat heet  "Christmas Gift".

Verder heb ik een foam roos met wat diamond drops onderaan gedaan, samen met wat zelfgemaakte roosjes die ook op de hoeken zitten.
Wat goud band rondom het plaatje.

******************

Today i make a Christmas Tag as DT member of Tsunami Rose Designs.

I used the paper "Christmas Gift".

I have used a foam rose with some diamond drops on the bottom, with some handmade little roses in the corners.
A piece of golden twine around the picture.


Ik kom er in ieder geval al van in de stemming voor Kerst.

Astrid

3 opmerkingen:

  1. Kerst komt ook al heel dicht bij en ik zou zeggen.zo doorgaan want ik vidn hem mooi! Je beeldige herfst-trapjeskaart hieronder had ik dus zowat gemist en die vind ik schitterend Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Astrid die roosjes erbij zijn super mooi en dat goudband als lijstje ook!
    Bij mij zit kerst nog niet in mijn systee..eerst nog ander werk en sint op,school natuurlijk!
    Fijne week met veel gefreubel daar is het nu weertje voor!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen