dinsdag 6 oktober 2015

Mushroom in Autumn as DT of Vilda Stamps




Goedemorgen,

Vandaag een nieuwe post van mij als DT voor Vilda Stamps. 

Ik heb gebruik gemaakt van de stempel V150 welke je  HIER  kunt vinden.
Ik vind deze paddestoel huisjes zo leuk en ik heb deze een beetje in de Herfst kleuren gemaakt, evenals het papier van Prima Marketing.
De stempel is gekleurd met Copic Markers and ik heb de distresser van Prima Marketing gebruikt voor de randen te distressen. Ook een dies gebruikt aan de rechterkant welke ik had gewonnen bij My Besties Design. Een stukje jute papier achter de stempel en papier.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik houd erg van de Herfst met zijn prachtige kleuren.

*********************

Today a new post from me as DT Member of Vilda Stamps.

I used the stamp V150 which you can find  HERE. I love this mushroom houses a lot, and i did this one in some Autmn colours, also the paper which one is from Prima Marketing.
Colored it with my Copic Markers and use the distresser from Prima Marketing. Also used a dies from My Besties Designs on the right side of the card.
A piece of Burlap paper behind the image.
Hope you all liked it, well i do, i love Autumn.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. Dit is echt een heel gave Astrid, SUPER kleurwerk met licht/donker/schaduw, echt TOP!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig herfstkaartje Astrid! Heel mooi ingekleurd ook!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen