vrijdag 9 oktober 2015

Rory Collecting Leaves




Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Step kaart zien die ik gemaakt heb als filmpje voor Lacy Sunshine TV.

Ik heb de mooie digi gebruikt van Rory Collecting Leaves, welke je kunt vinden  HIER en kun je ook zien hoe ik de kaart heb gemaakt.

De digi is gekleurd met de Copic Markers en voor de dies heb ik een Spellbinders dies gebruikt, verder papier van Prima Marketing, gemat op oranje cardstock. Ook de binnenkant heb ik mooi met papier bewerkt zoals je in deze foto ziet.


Wat herfstbladen en besjes van onze lokale winkel.


******************


Today i show you all a card i have make for a video for Lacy Sunshine TV

I have used the digi Rory Collecting Leaves, which you can find   HERE 
And you can see how i make this card.

I coloured the digi with my Copic Markers and behind the digi i used a Spellbinders dies. The paper is from Prima Marketing, and orange cardstock. The inside i do also with the paper. Some leaves and little berries.


Astrid

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Asrtid evenals de paddestoel in je vorige post ook super gave kleuren gebruikt!
    Leuk modelletje ook, ik ga zo je filmpje bekijken.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend herfstkaartje Astrid! Leuk model en de grote herfstbladeren zijn super mooi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen