woensdag 11 november 2015

Inspiration with The Paper Nest Dolls





Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een inspiratie kaart zien welke ik heb gemaakt voor The Paper Nest Dolls.
Je kunt hem ook bewonderen op het Challenge Blog. 

Ik heb een template van internet gehaald, een Kerstbal en deze met rood cardstock beplakt en daar op Christmas Flower Ellie gebruikt.

Ik heb mijn eigen denneappels gemaakt en ook de takjes zaten bij deze Dies van Tim Holtz. De bloemen uit mijn eigen collectie met wat bessen ed van onze lokale winkel.

Kijk nog even gezellig op het challenge blog daar loopt een challenge waar je leuke prijzen kunt winnen.

********************

Today an inspiration card which i have make for The Paper Nest Dolls.
You can see him also on the Challenge Blog.

I used a template from internet, a Christmas item, with the lovely 

I made my one pine cones and some twigs are from the dies of Tim Holtz. The flowers from my own collection with some berries and so from the local store.

Take a look at the challenge blog because there is a challenge, and you can winn great prizes.

Astrid

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zeg, ook de kleuren ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje Astrid! Lief zijn die PNdolls he?

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The die is for Tim holtz could you write the referente here please? Amaizing coloring... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your Decoration a Great Template!

    BeantwoordenVerwijderen