maandag 2 november 2015

New challenge at The Paper Nest Dolls






Goedemiddag allemaal,

Vandaag een nieuwe challenge op het blog van The Paper Nest Dolls.

Ik heb een Side Step kaart gemaakt, dit vind ik erg leuk om te doen, andere kaarten maken dan normaal.
Het papier is van onze lokale winkel evenals het hartje en het ornament, dat is al heel oud dat had ik toen eens gekocht. De xoxo is een pons, ook die had ik al een tijdje en weet niet meer waar ik die gekocht heb.

Het afdrukje heet Roller Skating Avery en je kunt haar vinden   HIER.

De challenge is Anything Goes dus ik zou zeggen waag een gokje en neem een kijkje op het blog.

********************

Today a new challenge at the blog of The Paper Nest Dolls.

I make a Side Step card, i love to make cards other than normal. 
The papier is from the local store, the heart and the ornament as well.
The xoxo is a punch but i dont know anymore where i both it.

The image of Roller Skating Avery and you can find her   HERE

The challenge is Anything Goes and i should say take a look at the blog.

Astrid

5 opmerkingen:

  1. Schattige sidestepper Astrid, leuk met dat roosjespapier en het enige stempeltje. Ik wilde hem groter maken en even goed bestuderen maar dat gaat niet helaas! Heb je ook zo'n klein grijs wereldje??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart blijft dit toch Astrid. Een lief afdrukje en mooi ingekleurd. Het roosjes-papier en het lijstje geven er een romantisch tintje aan vind ik...heel lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel romantisch deze mooie model kaart!
    Leuk die vrolijke kleurtjes en een mooi ingekleurde digi!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Astrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen