dinsdag 10 november 2015

New Release DT member The Paper Nest Dolls



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het de 10e November, dat betekend nieuwe stempels bij

Ik heb een kaart gemaakt met de digi I Give You My Heart. En deze kun je hier vinden in

Ik heb weer een leuke shape art gebruikt en daar mooi papier op geplakt. Een aantal houten hartjes en een hartje met Love erop. De tekst is van internet.
De bloemen en sprietjes komen uit China.

*****************

Today its the 10th of November thats mean lots of new stamps from

I have make a card with the digi I Give You My Heart. This one you can find in 

I have used a nice Shape Art with beautiful paper from the local store. A few wooden hearts and one with Love on it. The Text is from internet.
The flowers are from China.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4 jaar geleden zag ik in Engeland allemaal blanko kaarten met deze schulp en ik heb nog steeds spijt dat ik geen stapel heb gekocht, zo leuk Astrid en je hebt er een dotje van gemaakt. Die houten hartenknoopjes vind ik ook super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf en vrolijk kaartje, mooie stempel ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh such a pretty layout and colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kaart is dit Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen