maandag 23 november 2015

Paperbag album as DT member of Tsunami Rose Designs


Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie een groot project zien als DT Member van Tsunami Rose Designs.               
Een paperbag album wat ik heb gemaakt met een pakketje wat ik had gewonnen bij Kimya Verpakkingen.
Ik heb het mooie papier  "Christmas Gift" gebruikt.

Today i wanna show you a big project as DT Member of Tsunami Rose Designs.

A paperbag album is what i make, with the beautiful paper  "Christmas Gift ".


Dit is de voorkant van het album.
This is the front of the album.


Dit is de achterkant.
This is the back side.

  Hier heb ik gebruik gemaakt van een pocket.
Here i used a pocket.


Paar verschillende dies gebruikt.
Used a few dies.

De tekst winter van Joy Crafts
The Text winter is from Joy Crafts.

Stukjes ribbelkarton 
Some pieces Ribbed cardboard.

Letters XMAS op een vlaggenlijn.
The letters XMAS on a flags line.




En de tags die in de paperbags zitten.
And here the tags for in the paperbags.

Astrid

7 opmerkingen:

  1. Waaw Astrid, dit is echt prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pronkstukje met een hoofdletter P, echt schitterend Astrid!, je blijft kijken en ontdekken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Wow Wow this is just AWESOME! Love every tiny thing about this Stunning Album

    BeantwoordenVerwijderen