dinsdag 15 december 2015

Inspiratie met Ice Skating Avery


 Hallo allemaal,

Vandaag was het mijn beurt om een kaart te plaatsen op het challenge blog van The Paper Nest Dolls. 
Ik heb"Ice Skating Avery" gebruikt en je kunt haar vinden in de shop   

Today its my turn to let you see some inspiration on the challenge blog of The Paper Nest Dolls..
I have use " Ice Skating Avery" and you can find her   HERE.



Ze is gekleurd met de copic markers en ik heb een aantal dies gebruikt, Ook heb ik de shape art van Dutch Doobadoo gebruikt als basis. En het papier is van Studio Light.

I color here with my copic markers and used some dies.
Also i use a shape art Mittens from Dutch Doobadoo. The paper is from Studio Light.


En hier zien jullie de achterkant. 
And here you see the back of the creation.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik wens iedereen alvast een Gezellige Kerst.

I hope you like it and i wish you all a Merry Christmas.

Astrid

7 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een gave kaart Astrid! Ik vind dit model ook zo leuk, handig he die shape mallen van dutch doobadoo!
    Hier kom je echt van in de kerststemming.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke gepimpte want Astrid! In het echt nog steeds niet nodig en het wekeend weer 14 graden..no white Christmas en schaatsen ook niet dus!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    Wat een mooie want heb je gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat prachtig weer Astrid!
    Kerst idee heb ik nog niet, het is lente buiten gek hoor er staat nog oveel in bloei zelfs!
    Met dee mooie creatie krijg je meteen wel een kerstsfeertje, erg mooi papier en hoe leuk dat ienie minie pinguintje! De achterkant is ok prachtig en de lintjes er op top!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so gorgeous Astrid!! Love the mitten shape and the cute images!! Absolutely gorgeous!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love love love this great Shape and embellished beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen