zaterdag 12 december 2015

Scrap 'n Chat de allereerste

Hallo Allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt van de allereerst Scrap n'Chat die gegeven werd vanuit Hobbyvision door Tiets.


Hier zien jullie de voorkant, ik heb dies gebruikt en plaatjes van Studio Light.


Hier een zijkant.


Hier zien jullie de binnenkant met een soort van boekje wat je open kan klappen.


En hier dan het open geklapte boekje.

Ik vond het erg leuk om te doen, en binnenkort zien jullie mijn tweede werkstuk van de tweede 
Scrap n'Chat. Niet dat ik nou zo achter liep maar ze zijn voor diverse mensen die ze nog niet mochten zien, vandaar ik wat later was met plaatsen op mijn blog.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. o wat is hier veel te zien!! Beeldschoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is weer echt zo'n Tiets-creatie *lol*! Knap dat je het voor elkaar gekregen hebt Astrid, zit er mooi uit!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow looks Amazing love all that there is something wonderful everywhere I look!

    BeantwoordenVerwijderen