donderdag 28 januari 2016

Inspiratie met Baby Owen The Paper Nest Dolls


Hallo Allemaal,

Vandaag was het mijn beurt om een kaart te plaatsen op het challenge blog van The Paper Nest Dolls. 
Ik heb "Baby Owen" gebruikt en je kunt hem vinden in de shop  

Today its my turn to let you see some inspiration on the challenge blog of The Paper Nest Dolls..
I have use " Baby Owen " and you can find him   HERE.


Ik heb een leuk jumpsuit gemaakt zodat de kaart ook nog kan staan.
Heb hem met Copic Markers gekleurd en de tekst is van internet.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

I make a jumpsuit so the card can stand up.
Colored him with Copic Markers and the text is from internet.
Hope you like him.

Dit is tevens ook mijn laatste kaart als DT voor het challenge blog van The Paper Nest Dolls.
This is also my last card as DT of The challenge blog of The Paper Nest Dolls.


Astrid

3 opmerkingen:

  1. Je neemt wel afscheid met een klapper Astrid, dit is echt zooooo gaaf en dit stempeltje vind ik dus wel super super schattig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen