donderdag 21 januari 2016

New post as DT of Tsunami Rose Designs


Goedemorgen allemaal,

Dit is mijn eerste post van het nieuwe jaar als DT van Tsunami Rose Designs.
En ik heb een sigaar doosje gepimpt.
Good morning everyone,

This is my first post of the new year as DT of Tsunami Rose Designs. And i make a pimped cigar box



Ik heb het nieuwe papier gebruikt wat Daisy Collins heeft ontworpen wat heet "Vintage Parcel Printable Journal Kit"
Het is prachtig papier wat je overal voor kunt gebruiken. Ik heb het vastgelijmd met Mod Podge Gloss. Op deze foto zie je de bovenkant en ik heb er een bloemen ornament opgeplakt and wat papiertjes die bij de kit geleverd worden. Een klok en wat metaal ornamenten.

I used the new lovely new paper called Vintage Parcel Printable Journal Kit. Its a beautiful paper for using everything.
I glued the paper with Mod Podge Gloss.On this photo you see the top and i put a flower ornament on it and some papers who also in the kit. A Clock and a piece of metal.

Op deze foto zien jullie de zijkant, waar ik kant omheen heb gelijmd.

On this photo you see the side of it, i glued lace all around it.


Op deze foto zien jullie de binnenkant, ik heb ook wat kant er ingeplakt zodat je de tags erin kunt doen.
Een een paar bloemen uit mijn eigen collectie.

This photo is from the inside, I did some lace also glued on so you can stick the labels in it. And some flowers from my stash.

Hope you like it.


Astrid

8 opmerkingen:

  1. Wow echt prachtig Astrid!
    Wat een mooi romantisch papier!
    Ik heb de afgelopen week ook sigarenkistjes op zolder gevonden bij de opruiming,dit ga ik zeker ook een keer doen!
    Heel erg leuk ook de pocket met tags in het deksel.
    Super dt creatie!
    Nog een fijne creatieve week cerder.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doosje is echt prachtig ! Gefeliciteerd met je nieuwe DT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Astrid en welke bestemming krijgt dit pronkstukje nu??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kistje is dit geworden Astrid. Zowel de binnen-als de buitenkant heb je mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Wow Wow this looks STUNNING! Loooooove this paper its just Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een romantische creatie is dit Astrid, heel mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen