maandag 25 januari 2016

Trouwkaart 12.5 jaar getrouwd


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een wat ongewone kaart voor mij. Maar vandaag zijn mijn lieve vriendin Christa en haar man 12,5 jaar getrouwd, dat kan niet zo maar voorbij gaan natuurlijk.

Ik heb de digi van internet geplukt en weet niet het merk, sorry, gekleurd met de copic markers. Een dies ornament achter het bruidspaar heb ik eens een keer van mijn zus Maris gekregen.

Verder een stoffen vlinder met parel en bloemen in de hoek en wat bloemen uit mijn eigen collectie.

Ze heeft hem inmiddels ontvangen dus nu kan hij geplaatst worden.

Fijne dag.

Astrid

4 opmerkingen:

  1. Heel romantisch met dat lieve plaatje en de zachte kleuren, daar zal ze blij mee zijn Astrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaartje Astrid , daar is ze heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen