zondag 14 februari 2016

Valentijnskaart met Crazy Cats Tim Holtz


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Valentijnskaart zien.

Goodmorning everyone,

Today i show you a Valentine card.


Deze kaart is gemaakt met de Crazy Cats van Tim Holtz die pas uit zijn, zoooo grappig.
De hoed, hart en kleine hartjes kun je allemaal op een apart stempel vel kopen als stempels.

This card is make with the Crazy Cats of Tim Holtz they are soooo funny.
The had, heart and little hearts are also stamps from Tim.

Ik hoop dat degene die deze kaart krijgt er blij mee is.

I hope the one who gets the cards is very happy with it.

Astrid




12 opmerkingen:

  1. Ik vind deze superr!!! Ben er echt blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet zo niks van katten hebben maar dit is een te gek leuke kaart Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave/leuke kaart Astrid!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid, ik had het al gezegd, maar ik vind deze super gaaf. Hebbe, hebbe, zullen we maar zeggen, hihihi.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So lovely what a great stamp and fab design love your colours as well love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Astrid! Schattig ook de hartjes!
    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dit kaartje Astrid, weer eens wat anders weer dan de vorige kaart.
    Fijne creatieve week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Astrid.
    Die cat is echt waanzinnig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Astrid.
    Die cat is echt waanzinnig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love Love Love this Card you always do Amazing with Tim Holtz products!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love Love Love this Card you always do Amazing with Tim Holtz products!

    BeantwoordenVerwijderen