zondag 6 maart 2016

A new project as DT member of VIlda Stamps


For translate see the translator in my sidebar

Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie een FLIP BOOK zien, die kwam ik tegen op Youtube en vond het zo leuk om er wat mee te doen.

Voor de stempels kun je op de webshop kijken en dat vind je  HIER.
Voor het blog kun je kijken  HIER.

Eerst zie je de voorkant en ik heb de nieuwe stempel V837 gebruikt.

Dan nu de binnenkant met de stempel V634 van Get well soon.



en dan nog de achterkant

Ik hoop dat jullie het wat vonden.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Astrid :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat mooi Astrid! Echt leuk om te maken zo'n boekje denk ik.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So special what fabulous design gorgeous project love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh Wow this is Adorable and Desibn is just Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen