zondag 27 maart 2016

New relases at All Dressed Up



For translate see the translator in my sidebar :)

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een nieuwe kaart zien als DT member van
Deze is voor de nieuwe Relases.


Ik heb de digi "Over the Moon" gebruikt.
Gekleurd met de Copic Markers. Het papier wat ik heb gebruikt kun je ook vinden in de shop.
Verder heb ik de dies van Magnolia met de hartjes onder het papier gelijmd en rozetten gemaakt met de dies van Tim Holtz en die met een paarse parel beplakt.
Ook een taartkleedje achter de digi.

Je kunt alle nieuwe digi's vinden in de  SHOP






Neem een kijkje op het blog om te zien wat alle anderen hebben gemaakt.
De link kun je vinden   HIER.

Ook loopt er nog een challenge waar je aan mee kunt doen. En heb je geen digi van All Dressed Up,  freebies kun je vinden op de facebook pagina.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart is dit Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Astrid :-D. Ik vind de zelfgemaakte bloemen ook supergaaf!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Astrid....leuk met die rozetjes...ziet er super uit. Leuke digi ook.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty love htis fab design Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a Beautiful Image and love the way you have transformed it into Stunning!

    BeantwoordenVerwijderen