donderdag 31 maart 2016

Today a new challenge at Colour it, Create it, Show it off

For translate see the translator in my sidebar :)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een nieuwe challenge op het Blog


De challenge is " Anything Goes".
Ik als DT member heb deze mok er van gemaakt.



Ik heb deze mok gemaakt met een Shape art van internet, en de image die ik heb gebruikt 
heet Cafe Girlfriends image 585 welke je


   HIER kunt vinden.


Nu nog een foto van dichtbij.

Verder heb ik papier gebruikt van Studio Light en een brad van het Kruidvat.
De stempel For you is van Joy Crafts. Aan de zijkant nog een hangertje met een stempel van de ons welbekende winkel en achter de image een doily.

Neem een kijkje op het  BLOG  om te zien wat de andere DT leden ervan hebben gemaakt en om mee te doen aan de challenge.

Ook kun je op Facebook terecht en de link vind je  HIER



4 opmerkingen:

  1. Ook al weer zo'n grappige Besties, ze zijn toch wel heel anders dan een tijd geleden en ze past super leuk bij je mok Astrid!
    Fijn zonnig weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the stamp and a great design brilliant Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave mok heb je maakt! En wat zijn deze Besties leuk he? Ik ben er ook helemaal weg van!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen