zondag 10 april 2016

Nieuwe challenge bij My Besties kleuren met Distress Inkt en Potloden

Goedemorgen


For translate see the translator in my sidebar

Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge bij


De link van de Facebook pagina vindt je    HIER

En ik heb deze kaart gemaakt.


Deze keer hebben we gebruikt gemaakt van een Sketch



Je mag van alles doen met deze sketch als er maar twee harten op zitten of meerdere natuurlijk.
Je mag hem kantelen wat je maar wilt.

Aan de zijkant zie je mijn twee harten zitten, die bewerkt met stickles en een bloem stukje erop.
De vlinker is van Die Namics en de swirl onder de bloemen van Tim Holtz, De rand met hartjes is van Magnolia en de mooie dies achter de image is van Spelbinders.
Wat leuke pearls op de hoeken. Het papier wat ik heb gebruikt is van de locale winkel.
De image is gekleurd met Derwent potloden op gewoon papier, de volgende maand laat ik jullie een andere image zien die op aquarel papier is gekleurd.

De image die ik heb gebruikt vind je   HIER


Ook vind je daar ook nog veel meer My Besties die Sherri Baldy heeft gemaakt.

Die gezellig mee met onze challenges je kunt leuke My Besties winnen.
Neem een kijkje op het BLOG en zie wat de andere DT members hebben gemaakt.



6 opmerkingen:

  1. Mooi!! Astrid :-D
    Ik vind het ook zo'n leuke digi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi sweetie, this is so pretty and such gorgeous colours hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Astrid. Mooie kleuren en heel lief afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi ingekleurd deze prachtige afbeelding, ik vind namelijk die grote ogen niet altijd mooi.
    Heerlijk vrolijke kleurtjes en mooi achtergrondpapier ( uit onze super store haha) heb je gebruikt!
    Erg lief dat vlindertje in roze.
    Een gave inspiratie kaart!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Astrid!
    Vind deze digi ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen