vrijdag 6 mei 2016

Een appel voor de Juf


For translate see the translator in my sidebar

Goedemorgen

Vandaag de eerste post als DT van Vilda Stamps

Voor de stempels kun je op de webshop kijken en dat vind je  HIER.
Voor het blog kun je kijken  HIER.



Ik heb alvast een nieuw speeltje gekregen van mijn Hubby voor mijn verjaardag morgen, en dat is een Cricut.
Daar heb ik de appel meegemaakt en de doily die achter de stempel zit.
De stempel die ik heb gebruikt is V 833.

De bloemen zijn van de ons welbekende winkel, dat zijn stempels met een dies erbij. Erg leuk om mee te werken.
De tekst had ik nog in mijn eigen collectie.

Astrid

5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Astrid ! Gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt al een erg leuk kado gekregen zo te zien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Astrid en wow jij hebt een wondermachine van je mannetje gekregen, bofbips!!! Fijne dag morgen - hoop dat de kaart op tijd komt (was 5 mei vergeten!!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super lief en mooi kaartje! Ik vind deze warme kleuren ook erg gaaf!
    Fijn weekend!!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh how lucky happy creating love your Gorgeous Apple Design!

    BeantwoordenVerwijderen