vrijdag 6 mei 2016

Een klein schilderijtje

For translate see the translator in my sidebar

Goedemiddag,

Hier mijn tweede blogpost voor vandaag als DT van Vilda Stamps.

Voor de stempels kun je op de webshop kijken en dat vind je  HIER.
Voor het blog kun je kijken  HIER.


Ik heb een van de nieuwe pop up cards van DDBD gebruikt voor dit kleine schilderijtje.
De stempel die ik heb gebruikt is V836, een van de nieuwe stempels van Vilda Stamps.

De fiets, de poezen en de gieter zijn gemaakt met de Cricut, en de rest van de dies zijn van verschillende bedrijven. Het houten frame is van de ons welbekende winkel.
De bloemen zijn uit mijn eigen collectie.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk tafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent wel heel lekker aan de slag met je Cricut, keigaaf cadeau van je darling hubbie Astrid en ook deze kaart is weer super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig tafereeltje Astrid!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gaaf uit super!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet this is just adorable love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh Love this Design ad your Image is just Adorable!

    BeantwoordenVerwijderen