dinsdag 10 mei 2016

Nieuwe challenge bij My Besties kleuren met Distress inkt en potloden

Goedemorgen

For translate see the translator in my sidebar

Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge bij



De link van de Facebook pagina vindt je    HIER

En ik heb deze kaart gemaakt.


Ik heb een rechthoekige kaart gemaakt, met papier van DCWV.
De dies zijn van Joy Crafts en de bloemen uit mijn eigen collectie.
Wat brads in de hoeken.
De image heb ik gekleurd met Derwent Potloden op aquarelpapier.

De image die ik heb gebruikt vind je   HIER


Ook vind je daar ook nog veel meer My Besties die Sherri Baldy heeft gemaakt.

Die gezellig mee met onze challenges je kunt leuke My Besties winnen.
Neem een kijkje op het BLOG en zie wat de andere DT members hebben gemaakt.





3 opmerkingen:

  1. Die nieuwe Fluffy-Besties hebben echt wel wat en dit leukerdje staat er ook weer heel mooi bij Astrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab card it's a great stamp and design love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen