maandag 6 juni 2016

Een rozet voor een lekker ijsje

For translate see the translator in my sidebar

Goedemiddag,

Hier mijn blogpost voor vandaag als DT van Vilda Stamps.

Voor de stempels kun je op de webshop kijken en dat vind je  HIER.
Voor het blog kun je kijken  HIER.


Ik heb een leuke zomerse Rozet gemaakt voor in bijvoorbeeld een IJsje of zoiets.
Ik heb twee stroken papier genomen en deze met de scorpal allemaal gleufjes gemaakt en met de Martha Stewart pons de zijkant bewerkt.
Ik heb de stempel  V834 gebruikt die je kunt vinden in de Webshop.
Wat bloemetjes aan de zijkanten en je hebt een leuke rozet voor bv een verjaardag.



6 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan Astrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh i just love this sweetie as always stunning creative work x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh i just love this sweetie as always stunning creative work x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi gemaakt Astrid! Ik heb laatst ook zo'n rozet gemaakt voor mijn lollypop, wat is dat leuk om te doen he?

    Liefs,
    Wendy


    BeantwoordenVerwijderen