zondag 10 juli 2016

Nieuwe challenge bij My Besties kleuren met Distress inkt en potloden

Goedemorgen

For translate see the translator in my sidebar

Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge bij


My Besties Inkleuren met Distress Inkt en potloden.

Het thema is "Zeg het met Bloemen"

De link van de Facebook pagina vindt je    HIER

En ik heb deze kaart gemaakt.


De image is gekleurd met Distress markers.
Ik heb de swing card van Dutch Doobadoo gebruikt de nr 5. Dies van oa La La Land en Marianne Design. De tekst is van Studio Light. De bloemen uit mijn eigen collectie.
Het woord flowers met schaduw gemaakt met mijn Cricut. Mijn eerste woord die het apparaat heeft gesneden voor mij. :) 

De image die ik heb gebruikt vind je   HIER


Ook vind je daar ook nog veel meer My Besties die Sherri Baldy heeft gemaakt.

Die gezellig mee met onze challenges je kunt leuke My Besties winnen.
Neem een kijkje op het BLOG en zie wat de andere DT members hebben gemaakt.


5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart Astrid

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this great card what a fab shape Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a Great Design and Embellished just perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen