maandag 5 september 2016

Een nieuwe kaart met een My Bestie

For translate see the translator in my sidebar :)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een van de nieuwe My Besties zijn die ik heb ingekleurd en een kaart van heb gemaakt.
Ik ben vanaf Juli DT bij Facebook Colouring Besties Group. Dus genieten van al de nieuwe My Besties die Sherri Ann Baldy tekent.

Hier is een My Besties Blooming girl en je kunt haar vinden


 HIER


Deze foto is van dichtbij zodat je de digi goed kunt zien.


Ik hoop dat jullie haar mooi vinden.


3 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig en mooie kleuren. Super tof gedaan.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke en kleurrijke kaart. Ik vind het een beauty en ik vind de Besties ook altijd super schattig.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk weer eens opmerking blog na de vakantie.
    Wat heb je deze Bestie ook weer prachtig gebruikt en ingekleurd!
    Ik zag het al op fb maar hier zie je het nog mooier altijd.
    De bloemen vind ik echt een top idee, kleuren fantastisch erbij!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen