zaterdag 26 november 2016

Kerst met de Cricut

Hallo allemaal,

For translate see the translator in my sidebar :)

Vandaag laat ik jullie een kaart/box zien die ik heb gemaakt met mijn Cricut.



De eerste die je ziet is zonder lichtjes, ik heb zelf de slinger en de kerstballen en de ster boven op de boom toegevoegd.

Het is een File van een zeer getalenteerde dame en haar blog is  HIER


Deze foto is met lichtjes erin.

De bloem voorop is van een dies van Tim Holtz, zo ook het glitter NOEL.

Mocht je het leuk vinden om eens te kijken in de Etsy Shop van deze dame, ze heet Lady-Ru Lochlea en de link naar haar shop is   HIER.

Eens iets anders dan een normale kaart maar dat vind ik leuk om te doen, kaarten maken anders dan normaal. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Groetjes Astrid

4 opmerkingen:

  1. This is gorgeous Astrid. It looks so pretty with the light turned on. Love it!! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een leuk model Astrid! Het is zeker leuk om af en toe wat anders te maken.
    Gaaf dat je een circuit hebt trouwens, volgens mij zijn de mogelijkheden dan eindeloos.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi dat je dat kan maken met je Cricut, Astrid :-D
    Ziet er heel leuk uit, zeker ook met de lichtjes :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen