dinsdag 1 november 2016

Nieuwe challenge voor nieuw Vilda Stamps Challenge blog


For translate see the translator in my sidebar :)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start een nieuwe challenge bij het nieuwe challenge blog van Vilda Stamps. Dit blog hebben we opgericht om Vilda Stamps meer bekend te maken en jullie er mee in aanraking te laten komen en te laten zien hoe leuk deze stempels zijn.

Ik geef jullie deze link HIER.

Je kunt meedoen met de challenge en je kunt ook een andere stempel of digi gebruiken. En het is elke maand "Anything Goes".

Er is een stempel te winnen voor degene die door het DT team gekozen wordt, en er is een top drie en je kunt kans maken dat je Gast Designer wordt voor een maand.


Deze kerstkaart heb ik hiervan gemaakt.
De stempel die ik heb gebruikt is V  837en kun je vinden in de webshop.

Het papier wat ik heb gebruikt  heet Holly Lane.
Ook wat papier gebruikt van Studio Light.

Neem een kijkje op het challenge blog om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en als je wilt om volger te worden van het blog.


Astrid 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en een super schattig stempeltje ook! Ja het papier van Studio Light blijft altijd mooi he. Heb er ook nog aardig wat van liggen ;).

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous love your design a fab card Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje weer Astrid! Het is een heel schattig stempeltje inderdaad! Ik ken ze eigenlijk alleen van jouw blog, je komt ze nog niet zo vaak tegen.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen