zaterdag 14 januari 2017

Mermaid kaart voor My Besties


For translate see the translator in my sidebar


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een nieuwe My Besties image.



Je kunt deze "Mermaid"   HIER     vinden.

Ik heb een wat rechthoekige kaart gemaakt, met de dies golven van Joy Crafts. Ik heb een beetje afgekeken met de golven van een kaart van Astrid Broer, dank je wel Astrid.
En de bubbels zijn van Memory Box.
Het zeepaard en de zeester zijn gemaakt met mijn Cricut.

Het papier is ook van Joy Crafts. Behalve dan het donker groene glimmende papier want dat had ik nog ergens liggen.

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Astrid

7 opmerkingen:


  1. Dat is een hele mooie kaart geworden,
    mooi plaatje ook ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer leuk hè Astrid...en je hebt er een gaaf kaartje mee gemaakt. Heerlijk om overal weer van die gezellige kaartjes te zien...Ik was wel klaar even met de kerst hahaha.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous a very lovely design Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all your layering of the perfect die cuts <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk gedaan Astrid! Schattig stempletjes en leuk gedaan met de golven erbij.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen