zondag 1 januari 2017

Nieuwe challenge Vilda Stamps challenge blog


For translate see the translator in my sidebar :)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start een nieuwe challenge bij het nieuwe challenge blog van Vilda Stamps. Dit blog hebben we opgericht om Vilda Stamps meer bekend te maken en jullie er mee in aanraking te laten komen en te laten zien hoe leuk deze stempels zijn.

Ik geef jullie deze link HIER.

Je kunt meedoen met de challenge en je kunt ook een andere stempel of digi gebruiken. En het is elke maand "Anything Goes".

Er is een stempel te winnen voor degene die door het DT team gekozen wordt, en er is een top drie en je kunt kans maken dat je Gast Designer wordt voor een maand.




Deze kerstkaart heb ik hiervan gemaakt.
De stempel die ik heb gebruikt is V  539  deze heet Stock cottage en kun je vinden in de webshop.

Het papier wat ik heb gebruikt  is van de ons welbekende winkel.

Neem een kijkje op het challenge blog om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en als je wilt om volger te worden van het blog.

Astrid 

3 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Astrid.
    De beste wensen voor 't nieuwe jaar! En vooral een gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Astrid !
    Ik wens je een gezond en creatief jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar Astrid!
    Ik vind je kaart weer een schatje! Leuke stempel en het sneeuweffect maakt het helemaal af.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen