vrijdag 6 januari 2017

Zomervakantie


For translate see the translator in my sidebar


Vandaag laat ik jullie een stukje Zomer alvast zien, kunnen jullie alvast genieten van wat warmte.




Ik heb gebruik gemaakt van stempel V72 die heet Motorhome.

Voor de stempels kun je op de webshop kijken en dat vind je  HIER.
Voor het blog kun je kijken HIER.

Ik heb gebruik gemaakt van een art shape van Dutch doobadoo.

Het papier is van Studio Light en ook de uitdrukvellen zijn hiervan.
De kompas heb ik gemaakt van een stempel met embossingpoeder.

Nou ik hoop dat ik jullie een beetje zomergevoel heb kunnen geven.

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. leuke kaartje! ook al zo'n zin in de zomer? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Astrid! Het is dat het zo koud is anders zou je ervan in de zomerstemming komen.
    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous just love the design and gorgeous embellishments on this card Love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf Astrid, mag van mij wel zomer worden inderdaad haha xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen