vrijdag 3 februari 2017

A card as DT of Whimsy Stamps


For translate see the translator in my sidebar


Hallo,

Vandaag kan ik jullie vertellen dat ik DT Member ben geworden van Whimsy Stamps.

Op de 1e van de maand hebben we altijd nieuwe releases en daar is deze kaart ook mee gemaakt.



Je kunt hem vinden  HIER.

En hier zie je nog een foto dichterbij.



Ik heb deze gekleurd met Derwent potloden.

Verder de SOL gebruikt die Ineke Bezemer heeft gegeven bij Noor Design.

De stempel met de poezevoet zat in de agenda die ik gekocht had van Francien's katten.

De randjes langs de zijkant uit mijn eigen collectie.

Als je nog meer wilt weten van Whimsy stamps kun je kijken op het blog. De link vindt je HIER.

Ook voor inspiratie kun je kijken in het Whimsy Inspiration Magazine en de link zie je HIER.

2 opmerkingen: