donderdag 16 februari 2017

Spring Lamb als DT van Whimsy Stamps


For translate see the translator in my sidebar


Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien als DT van Whimsy Stamps.



Deze heet Spring Lamb en kun je vinden HIER

Ik heb hem gekleurd met Copic Markers en aangezien ik op Texel woon tussen de vele schapen, vond ik dit zo'n leuke digi.

Het papier wat ik heb gebruikt heet April Shower Paper en kun je vinden  HIER

Ik heb een sketch gebruikt deze keer, dat is ook eens leuk om te doen.

De tekst kun je vinden HIER

Neem een ook kijkje op ons blog en de link hiervan is HIER

Astrid

Deze kaart doet mee aan de challenge van The Ribbon Girl Blog

2 opmerkingen:

  1. So cute I love this cute card love and hugs Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just gorgeous, thank you for playing along with us at THE RIBBON GIRL, love Jane GDT x

    BeantwoordenVerwijderen